reklama

Odpusť mi Slovensko! (Update)

Slovensko, resp. rodina a priatelia mi stále chýbajú,ale tá izba už nie je cudzia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Prechod obdobím opustenia Slovenska a novou prácou v novom štáte je ukončený. A to najmä vďaka tu domácim, ktorí sú neskutoční. Hovorím o Rakúšanoch. Neustále otázky šéfky, ako sa mám, či nepotrebujem s niečím pomôcť, či som spokojná s prácou, resp. ak nie, čo by mala zmeniť, aby som bola. Toto boli otázky, na ktoré som po pravde nebola schopná odpovedať, pretože mi ich doteraz nikto nekládol. Nikdy nikoho v práci netrápilo, či niečo nepotrebujem, ako sa mám a podobne. U nás na Slovensku to jednoducho tak nefunguje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý deň ma zdravia cudzí ľudia, želajú mi pekný deň...

Dnes v noci som šla autom z práce. Zvon na malom kostolíku neďaleko odbíjal práve 02.00. Bolo príjemne, ľudia sa prechádzali, z diaľky bolo počuť jazz. Pred obchodmi neschovaný tovar, iba prikrytý proti dažďu. Na stojane s oblečením prehodený igelit, kvetináče s kvetmi položené pred kvetinárstvom, lavičky, stoly a stoličky s cenovkami pred malým obchodom. Vtedy som si to uvedomila.

Pýtala som sa sama seba, či by aj u nás mohli tieto všetky veci zostať iba tak, na celý víkend vonku, neschované. Nenašla som žiadny obchod so značkovým oblečením, ktorých je u nás neúrekom. Dokonca ani na ľuďoch žiadne "tri pásiky", či "fajka". 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale za to stretávam rôzne vekové generácie v typicky rakúskom oblečení (Dirndl a Lederhose) 

Pýtam sa samej seba, kde je chyba, že my Slováci sme takí akí sme. Závidíme susedovi, keď robí niekto upratovačku, či upratuje na ulici, tak je pre nás niečo menej. Prečo si tak navzájom ubližujeme...

Lucia Lesayová

Lucia Lesayová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý sa snaží žiť naplno:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu