reklama

Pizza z ulice

Dnes, ked som prechadzala ulicami Nitry, vsimla som si maly obchodik, kde je mozne kupit pizzu. Nic by na tom nebolo zvlastne, az do chvile, ked clovek zisti za akych okolnosti pizza na tanieri existuje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Obchodik, resp. mozme ho nazvat aj malou pizzeriou, je na najrusnejsej krizovatke Nitry. Priamo v centre, kde momentalne prebiehaju zaverecne prace stavbarov, ktori stavali Mlyny. Denne prejdu tadial tisice aut, nakladiakov, ktore prevazaju vsemozne materialy. Pri snahe prejst tadial, som mala co robit, aby som neskoncila cela biela, pretoze prave robili chodnik, rezali dlazdice na pozadovanu velkost a biely prach sa siril do celeho okolia.

No avsak ani toto vsetko spomenute nebrani tomu, aby uz spominany obchod, nemohol ponukat ludom svoju pizzu. Pizzu polozenu na pulte, ktory je uplne otvoreny a vychadza v ustrety vsetkemu prachu, smogu, o vyfukovych plynoch nehovoriac. To ma zarazilo prve, no co ma zarazilo neskor bolo uvedomenie si toho, ze taniere boli z polovice prazdne a pytala som sa sama seba, ako to moze niekto kupit a este aj jest.Tiez by ma zaujimalo, ako moze tento predaj potravin vyhovovat hygienickym kriteriam, ktore su udajne v obchodoch inspektormi tak sledovane a pokutovane.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem, ze podnikatelov treba podporovat, pretoze je kriza a vsetci sme uz "tymi bojovnikmi" proti nej, ale stoji to aj za cenu nasho zdravia? Ved ak to tam je cely den, nechcem ani vediet, co vsetko sa na povrchu, inak urcite lahodnej pizze, nachadza. Nevravim, ze v inych obchodoch maju vsetko ciste a jedla su pripravovane v sterilnych podmienkach, ale toto sa mi zda trochu prehnane a je mi luto, ze aj nepovsimnute.

Lucia Lesayová

Lucia Lesayová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý sa snaží žiť naplno:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu